Tylko Przyjaciele Zwierząt - Opoczno


Witamy na blogu Tylko Przyjaciele Zwierząt - Opoczno. Przedstawiamy tutaj zwierzęta szukające domów będące pod naszą opieką w hotelach, gminnym schronisku oraz te przebywające na ulicy.




piątek, 17 sierpnia 2012

Czarny pies błaga o pomoc!

W dalszym ciągu ważą się losy czarnego psa, który został przywieziony do lecznicy na obserwację po rzekomym pogryzieniu. Nikt nie zgłosił się w celu jego identyfikacji. 
Pies nie wygląda na zagłodzonego- jest raczej w dobrej kondycji. My nie zauważyliśmy u niego śladów agresji, niestety jeśli do wtorku nie znajdzie się jego właściciel lub osoba, która zapewni mu nowy dom, pies będzie uśpiony...







Jeszcze raz apelujemy do wszystkich, którzy mogą go kojarzyć o jakiekolwiek informacje na jego temat. 

4 komentarze:

  1. BARDZO MI GO SZKODA MAM NADZIEJĘ ŻE KTOŚ SIĘ PO NIEGO ZGŁOSI I NIE BĘDZIE UŚPIONY :(

    OdpowiedzUsuń
  2. SMUTNO MI ŻE ZOSTAŁ UŚPIONY :( ;(

    OdpowiedzUsuń
  3. Spokojnie, pies jeszcze żyje:) Prawdopodobnie uda się go uratować-trafi albo do schroniska, albo do nowego domu. Trzymajmy za niego kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER MAM DZIEJĘ ŻE SZYBKO ZNAJDZIE NOWY DOM ALE TEŻ BARDZO SZKOODA MI BAJECZKI

    OdpowiedzUsuń