Tylko Przyjaciele Zwierząt - Opoczno


Witamy na blogu Tylko Przyjaciele Zwierząt - Opoczno. Przedstawiamy tutaj zwierzęta szukające domów będące pod naszą opieką w hotelach, gminnym schronisku oraz te przebywające na ulicy.




poniedziałek, 10 grudnia 2012

Pozdrowienia od Emira

Emir napisał do nas list, w którym dzieli się z nami wrażeniami ze swojego wspaniałego domu:

Cześć!!Teraz pierwszy raz spędzę święta z moją nową i bardzo kochaną rodzinką.Często się bawię z moją panią i wychodzę z nią na spacery.Kiedy rano musi iść do szkoły odprowadzam ją do bramy i w domu czekam na jej powrót.Niedawno kupili mi nową obrożę bo tamtą pogryzłem.Moja pani nauczyła mnie kilku podstawowych sztuczek a ja w zamian nie opuszczam jej na krok i staram się ją bronić przed złymi ludźmi.Jak dzisiaj spadł śnieg od razu jak wyszedłem zacząłem się w nim tarzać i łapać śnieżki.Moja pani co miesiąc kupuje mi smakołyki jeśli jestem grzeczny. Ostatnio kupiła mi kość i śmieszne ciasteczka.Wieczorem kładę się na łóżku i czekam aż ktoś przyjdzie i się położy.Ostatnio bardzo polubiłem pieszczochy i ciągle przychodzę aby ktoś mnie podrapał :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz